مارک ویلموتس و دستیارانش پس از برگزاری اردو و جلسات فشرده برای انتخاب بازیکنان جدید، برای استراحتی چند روزه به بلژیک بازگشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از چهارشنبه ۱۹ تیر به مدت پنج روز آغاز می‌شود و ۲۴ تیر هم به اتمام می‌رسد.

کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد در این اردو که بدون حضور لژیونر‌ها برگزار می‌شود از بازیکنان لیگ برتری که پیش از این حضور کمتری در اردو‌های تیم ملی داشته اند و برخی نفرات جوان استفاده کند تا با ارزیابی کیفیت آن‌ها از برخی بازیکنان جدید برای مقدماتی جام جهانی استفاده کند.

برهمین اساس در یک هفته اخیر جلسات متعددی بین مارک ویلموتس و دستیارانش برای ارزیابی بازیکنان مدنظر برگزار شد. البته مارک ویلموتس، مانو فررا، لورن اسپینوزی و کوین مینی پس از برگزاری این جلسات و جمع بندی روی نفراتی که قرار است در اردوی جدید تیم ملی به اردو دعوت بشوند، ۲ روز پیش برای استراحتی کوتاه به بلژیک بازگشتند.

به احتمال فراوان آن‌ها تا ۱۵ تیر برای فراهم کردن مقدمات اردوی جدید تیم ملی و اعلام فهرست جدید این تیم به تهران باز می‌گردند.


بیشتر بخوانید: استفاده نکردن از لباس‌های آدیداس در اردوی تیرماه تیم ملی قطعی نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار