بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: البته که لیگ ایران جای خوبی برای پیشرفت کردن است و من همیشه برای ارتقای سطح کیفی خود تلاش می‌کنم.

جاناتان بالوتلی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دریافت پیشنهاداتی از تیم‌های حاضر در لیگ ایران و همچنین تیم‌های دیگر از کشور‌های مختلف عنوان کرد: تا الان با هیچ تیمی از لیگ برتر ایران مذاکره نکرده ام. اما از برخی تیم‌ها پیشنهاداتی دریافت کردم که فعلا در تعطیلات هستم و تصمیمی اتخاذ نکرده ام.

وی ادامه داد: من لیگ برتر ایران را دوست دارم و فکر می‌کنم خیلی رقابتی است و از بازی کردن در این لیگ لذت می‌برم. البته که لیگ ایران جای خوبی برای پیشرفت کردن است و من همیشه برای ارتقای سطح کیفی خود تلاش می‌کنم.

بالوتلی در مورد ادامه فعالیت خود در تیم صنعت نفت آبادان گفت: من واقعا از بازی کردن در تیم صنعت نفت آبادان لذت بردم. من همچنین دوستان خوبی در این تیم به دست آوردم.

بازیکن برزیلی تیم صنعت نفت آبادان در مورد تیمش عنوان کرد: رابطه من با بازیکنان تیم و باشگاه عالی است. با جدایی پائولو سرجیو از تیم و همچنین ورود سرمربی جدید ممکن است طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی در باشگاه صنعت نفت رقم بخورد.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت در مقابل پرسپولیس محروم است؟

۴۶ روز سخت و بلاتکلیفی چهار نیمکت داغ لیگ برتری

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان انتخاب شد


انتهای پیام/

اظهارات بالوتلی در مورد ادامه فعالیتش در صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار