مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: بازگشایی مرز خسروی میتواند با همزمانی این رویداد سهم بسزایی در رونق گردشگری استان داشته باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در جلسه بررسی کمکهای فنی و اعتباری به طرحهای سرمایه گذاری و تاسیسات گردشگری استان از پرداخت بخشی از جرایم دیرکرد تسهیلات هتلهای شهرستان قصرشیرین خبر داد.

وی با بیان اینکه هرساله به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری و کمک به تاسیسات گردشگری اعتباراتی از محل کمک های فنی اعتباری پرداخت می شود، تصریح کرد: این کمکها در غالب پرداخت بخشی از سود تسهیلات پرداخت میشود.

 قادری با بیان اینکه متاسفانه سال هاست که هتلهای قصرشیرین به خاطر بسته شدن مرز خسروی متضرر شده اند، افزود: امیدواریم با پی گیری مدیریت ارشد استان و مساعدت مسئولان کشوری شاهد بازگشایی مجدد مرز خسروی و رونق دوباره این شهرستان که سهم قابل ملاحظه ای از تاسیسات گردشگری استان را به خود اختصاص داده است باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه، گفت: بازگشایی مرز خسروی میتواند با همزمانی این رویداد سهم بسزایی در رونق گردشگری استان داشته باشد.

انتهای  پیام/ز

 

 میزبانی رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.