سازمان تبلیغات اسلامی با اجرای برنامه‌های مختلف ملی، مذهبی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش مهمی در ترویج و ارتقای فرهنگ دینی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت الاسلام داداش زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز اول تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است.

و این سازمان در فصل تابستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری زمینه مناسبی را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم می‌کند.

در شهرستان مهاباد هم برنامه‌های ویژه‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت در نظر گرفته شده که هدف اصلی این برنامه‌ها ترویج و ارتقای فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام آقا محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم گفت: اولویت کارما در مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار است که در این راستا کانون‌های تبلیغی مؤسسات فرهنگی و قرآنی و خانه‌های قرآنی تأسیس شده است که هدف اصلی آن ارتقای فرهنگ دینی و ملی است.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم گفت: فعالیت کانون‌های قرآنی مهاباد در زمینه‌های مختلف رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده است.

خلیلی افزود: این کانون‌ها درحوزه‌های قرآنی، مذهبی فعالیت می‌کنند و با ایجاد مؤسسات قرآنی در مناطق مختلف سطح شهر تلاش شده است تا نیاز‌های دینی جامعه را تأمین کند.

وی اضافه کرد: در این زمینه سه مؤسسه قرآنی، پنج خانه قرآنی روستایی، هشت کانون فرهنگی و شش هئیت مذهبی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ج

اجرای برنامه‌های مختلف برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.