رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد دومین جشنواره داستانک کوردی در مهاباد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،با اشاره به اینکه دومین جشنواره داستانک کوردی توسط پایگاه خبری هاژه و به شیوه اینترنتی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: این جشنواره با حضور پرشور ادیبان و علاقمندان و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جوانبخت افزود: آزاد عزیزی و هیمن عبدالله پور از بوکان به ترتیب جایگاه اول و دوم را ازان خود کردند، نسرین باباخانی از کرمانشاه مقام سوم را کسب کرد، مسعود طه‌زاده از مهاباد چهارم شد و رضا فروغی و شادی پاکزاد از مهاباد به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت:در مجموع ۸۸ داستان نویس از پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان در این جشنواره شرکت کردند.

در نخستین دوره این جشنواره که اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد، ۹۸ داستانک از ۵۳ نویسنده به دبیرخانه ارسال شده بود که ۶۴ اثر از ۳۴ نویسنده با توجه به قالب اعلام شده برای بخش داوری در نظر گرفته و از میان آن‌ها پنج اثر از پنج نویسنده به عنوان داستانک‌های برتر برگزیده و برای چاپ انتخاب شد.

انتهای پیام/ه

برگزاری دومین جشنواره داستانک کوردی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.