دیار خودرو از سال ۹۲ اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل ۲۰۱۴ به خیابان‌های کشورمان فرستاد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دیار خودرو از سال ۹۲ اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل ۲۰۱۴ به خیابان‌های کشورمان فرستاد؛ خودرویی که نامی اشتباه برای آن انتخاب کردند.
 
بایک سنوا
 
در واقع، Senova نام یکی از زیرمجموعه‌های BAIC موتورز چین است و آنچه در ایران به این اسم معروف شده، نمونه سنوا D۷۰ این شرکت است که از سال ۲۰۱۳ روی خط تولید بایک رفت و تا ۲۰۱۷ تولید شد.
 
بایک سنوا
 
بایک و البته شریک ایرانی‌اش روی فناوری و کیفیت این محصول حساب ویژه‌ای باز می‌کردند چراکه گفته می‌شد مدل فوق بر روی پلت‌فرم مدل‌های قدیمی ساب سوئد و با جعبه‌دنده Aisin طراحی شده است.
 
بایک سنوا
از بین ویرایش‌های ۱.۸، ۲ و ۲.۳ لیتری، طرف ایرانی سراغ قوی‌ترین پیشرانه رفت؛ اتفاقی که با وجود کمی خوش‌شانسی و البته تدبیر بیشتر می‌توانست موفق‌ترین سدان قدرتمند چینی موجود در بازار کشور را رقم بزند، ولی در عمل، داستان دیگری اتفاق افتاد.
 
بایک سنوا
 
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
بایک سنوا
بایک سنوا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار