عیسی آل کثیر گفت: فصل قبل می‌توانستم بیشتر بازی کنم و برای تیم مفید باشم، اما در پیکان به من فرصت کافی ندادند.

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمدید قراردادش با پیکان، اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که فصل آینده در کدام تیم خواهم بود. ادامه همکاری من با پیکان بستگی به باشگاه دارد، زیرا من یک سری شرایط برای تمدید قرارداد دارم که آن‌ها را به باشگاه اعلام کردم و اگر با آن‌ها موافقت کنند، قراردادم را تمدید می‌کنم. از جمله شرایط من برای تمدید قراردادم این است که ابتدا مبلغ قرارداد فصل پیش را به طور کامل پرداخت کنند و اگر با مبلغ پیشنهادی من برای فصل آینده موافقت کردند، قراردادم را تمدید می‌کنم، در غیر این صورت پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های دیگر دارم را بررسی خواهم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تا الان نزدیک به ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام را دریافت کردم و اگر باشگاه شرایط من را بپذیرد، برای تمدید قرارداد مذاکره خواهم کرد، اما تاکنون مسئولان باشگاه با من تماسی نگرفته اند.

آل کثیر درباره پیشنهادهایش از تیم‌های دیگر گفت: از چند تیم دیگر پیشنهاد‌هایی دارم و دو پیشنهاد خارجی از تیم‌های ترکیه‌ای و ازبکستانی هم به دستم رسیده است که هنوز با آن‌ها به توافق نرسیده ام. من برای بازی کردن در هر تیمی یک سری شرایط خاص دارم و هر باشگاهی بتواند از عهده انجام دادن آن‌ها بربیاید، با آن باشگاه قرارداد امضا خواهم کرد.

وی افزود: شرایطم در نیم فصل اول اصلا خوب نبود و در آن مقطع خیلی اذیت شدم. این وضعیت تا اوایل نیم فصل دوم هم ادامه داشت، اما با تلاش‌هایی که کردم توانستم حق خودم را بگیرم و کسی جز خودم به من کمکی نکرد. فکر می‌کنم استحقاق بیشتر بازی کردن را داشتم، اما در پیکان خیلی به من بازی نرسید در صورتی که حتی اگر در نصف بازی‌ها هم بازی می‌کردم، شاید مدعی آقای گلی می‌شدم.


:بیشتر بخوانید

مهاجم پیکان قراردادش را تمدید کرد

آقای گل لیگ آزادگان، چهارمین خرید پیکان

شیخ ویسی قراردادش با پیکان را تمدید کرد

دروازه‌بان تیم پیکان: هدفم کسب تجربه در لیگ برتر است


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار