مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم در حال رفع ایراداتی هستند که مشکل میزبانی در لیگ برتر را برطرف می‌کند.

تلاش مسئولان باشگاه پارس جنوبی برای رفع نواقص در شهر جمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این گفته می‌شد به دلیل برخی نواقص تعدادی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در آستانه از دست دادن امتیاز میزبانی و بازی‌های خانگی هستند، از تیم فوتبال پارس جنوبی جم خبر می‌رسد که مسئولان این تیم در تلاش هستند تا این نواقص را بر طرف کنند.

مسئله اصلی در شهر جم بحث داشتن هتل است که تیم‌های میهمان در فصول گذشته به دلیل نداشتن یک هتل مناسب در شهر جم، مجبور بودند برای اسکان در عسلویه اردوی خود را برگزار کنند. حالا قرار شده مهمانسرایی که در جم در حال حاضر وجود دارد و روبروی ورزشگاه تختی جم واقع شده است، اشکالاتش برطرف شود تا تیم‌های میهمان سال آینده بتوانند در شهر جم اردوی خود را برگزار کنند.

البته یک هتل دیگر نیز در شهر جم در حال تاسیس است و شنیده‌ها از این حکایت دارد که این هتل تا پایان شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

چمن ورزشگاه تختی جم نیز که شرایط مناسبی نداشت، در حال تعمیر است و به زودی این زمین همان کیفیتی که سال اولِ حضور پارس جنوبی در لیگ برتر داشت را پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

۲ خرید جدید پارس جنوبی جم از ایرانجوان

مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم به پیکان پیوست

باصفا: خوشحالم که با کمالوند به لیگ برتر بازگشتم/ به مسائل مالی توجه نمی‌کنم


انتهای پیام/

جم مشکلی برای میزبانی در لیگ برتر نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار