معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان گفت: ۲۷۶ طرح اشتغال مددجویان کردستانی که در اثر باران‌های سیل آسا دچار خسارت شده بودند کمک بلاعوض دریافت کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرشید جهان بین گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور تعدادی از طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد دچار خسارت شدند که در این زمینه کمیته امداد نسبت به جبران خسارت وارد شده به این افراد از طریق کمک بلاعوض اقدام کرد.

وی با بیان اینکه اینکار با هدف احیای طرح‌های اشتغال آسیب دیده صورت می‌گیرد، افزود: بعد از وقوع باران‌های سیل آسا در کردستان، کارشناسان این نهاد با حضور در محل طرح‌های اشتغال مددجویان، میزان خسارت وارد شده را بررسی و برآورد کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان ادامه داد: تعداد طرح‌های آسیب دیده ۲۷۶ طرح بود که در مرحله نخست برای این تعداد ۱۹۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

جهان بین یادآور شد: خسارت وارد شده بیشتر در مناطق روستایی و در رابطه با تخریب جایگاه دام، تلف شدن دام و طیور و از بین رفتن محصولات زراعی و باغی بوده است.

وی بیان کرد: این مبلغ تنها بخشی از خسارت برآورده شده بوده و مقرر شده مابقی از طریق سهمیه اختصاص داده شده از محل اعتبارات استانداری، ستاد مدیریت بحران و جهاد کشاورزی به این افراد پرداخت شود.

انتهای پیام/م

پرداخت ۱۹۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به طرح های آسیب های در کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار