منوچهر فخری گفت: شهرداری‌ها باید فضای سبز را به عنوان مهمترین نیاز مردم احیا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  منوچهر فخری معاون امور عمرانی استاندار سمنان در نخستین جلسه کمیسیون ماده پنج شرق استان سمنان با اشاره به اینکه دو کمیسیون ماده ۱۰۰و ماده پنج در مدیریت شهری تأثیر گذار هستند، گفت: خط قرمز کمیسیون ماده پنج، تغییر کاربری فضای سبز است، گفت: شهرداری‌ها باید فضای سبز را به عنوان مهمترین نیاز مردم احیا کنند.

وی ضمن بیان اینکه برگزاری جلسات ماده پنج اقدام خوبی برای جلوگیری از تخلفات است، افزود: در قوانین و مقررات درآمد‌های حاصله از کمیسیون ماده ۱۰۰ جز درآمد‌های مشروع و قانونی شهرداری‌ها محسوب می‌شود که در دو حکم تخریب یا جریمه، شهرداری به منافع خود نمی‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه خط قرمز در کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری فضای سبز به هر چیز دیگری ممنوع است، ابزار داشت: فضای سبز نیاز مردم است و شهرداری‌ها موظف به احیای این فضا‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دومین موضوع در کمیسیون ماده پنج وجود پارکینگ در هر ساختمان است، تصریح کرد: شرط لازم هر نوع ساختمان اداری، تجاری یا مسکونی وجود پارکینگ است و نباید شهروندی از این موهبت بی بهره بماند.

فخری بیان کرد: همه اعضا باید در کمیسیون ماده پنج حضور داشته باشند و به هیچ عنوان تفویض اختیار در این کمیسیون صورت نمی‌گیرد لذا انتظار می‌رود اعضا جلسات را جدی قلمداد کنند و از سوی دیگر این جلسات بهانه‌ای است تا مردم برای انجام کار خود سفر به مرکز استان را نداشته باشند و در همین شهر شاهرود به امورشان رسیدگی شود.

انتهای پیام / م

پارکینگ شرط ساختمان سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.