سخنگوی هیات بوکس همدان از برگزاری مسابقات استانی و معرفی قهرمانان بوکس نوجوانان استان همدان خبر داد.

معرفی قهرمانان بوکس استان همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی نیکوکار سخنگوی هیات بوکس همدان گفت: این رقابت‌ها با شرکت بیش از ۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ، فامنین، رزن، مریانج و سامن برگزار شد که در پایان تیم همدان با ۱۹ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم اسدآباد و مریانج با چهار امتیاز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند.

نیکوکار شایان خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات و در وزن ۴۶ کیلوگرم ایلیا سیف از اسدآباد و علیرضا قره گوزلو از همدان به ترتیب اول و دوم شدند.

وی بیان کرد: در وزن ۴۸ کیلوگرم علی اصغر غلامی از همدان اول شد و امیرحسین کرمی از اسدآباد عنوان دوم را به دست آورد و در وزن ۵۰ کیلوگرم ابوالفضل روستای از سامن قهرمان شد و علی بیات از همدان سکوی دوم را تصاحب کرد.

نیکوکار شایان افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم محمدحسین سبحانی از همدان و میکائیل سوری از تویسرکان، در وزن ۵۴ کیلوگرم مجید اکبری از همدان و محمدفامیلی از اسدآباد، وزن ۵۷ کیلوگرم متین عابدی از مریانج و محمد عموئی از اسدآباد، وزن ۶۰ کیلوگرم محمدجواد وزینی از همدان و امیرحسین داوری از رزن به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را به دست آوردند.

وی یادآور شد: همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد ندیمان قهرمان شد، در وزن ۶۶ کیلوگرم یاسین حبیبی از رزن و یاسین حیدری از همدان، وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین ضیا شفیع از همدان و ابوالفضل جباری از اسدآباد، وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین رنجبران از همدان و حمیدرضا حسن کاویار از ملایر، وزن ۸۰ کیلوگرم محمد رضا قاسمی و در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم حسین هوشمندی از همدان و سیدمهدی حسینی از اسدآباد عنوان‌های اول و دوم اوزان را به دست آوردند.

نفرات برتر این مسابقات با دعوت در اردوی مشترک، خود را برای حضور در رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی آمده می‌کنند

مسابقات انتخابی تیم ملی هجدهم ماه جاری در خرم آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

قهرمانان بوکس همدان شناخته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.