دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین مطلبی را در واکنش به تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

واکنش جالب باهنر به هدف قرار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک واکنش‌ها و کنایه‌های جالبی از سوی سیاسیون و کاربران در فضای مجازی منتشر شد. محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا واکنش نشان داد و مطلب طنزی را با کاربران به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ پهپاد غول‌پیکر جاسوسی (گلوبال هاوک) ۲۲۲ میلیون دلاری آمریکایی در ساعت ۱۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه از یکی از پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در جنوب خلیج فارس به هوا برخاست و بر خلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش نمود و در نهایت پنهان‌کاری در محدوده تنگه هرمز مشغول جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی شد و سرانجام در ساعت ۴ و پنج دقیقه بامداد در حالی که هواپیمای متجاوز وارد فضای سرزمینی کشورمان شده بود، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

باهنر در توئیتر خود نوشت:

شاید آخرین اطلاعاتی که پهپاد بیچاره فرستاده بود این باشد: وارد مختصات جغرافیایی ایران شده‌ام. اینجا سرزمین شیران و دلیران است. هرگز غیرتشان را آزمایش نکنید!!!

واکنش جالب باهنر به هدف قرار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار