فرماندار رودبار با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره کشته شدگان زلزله ۳۱ خرداد سال ۶۹ را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در بخش هایی از این بیانیه آمده است : بار دیگر واپسین ساعات بهار ، خاطره تالم بار و دلخراش زلزله بامداد ۳۱ خرداد سال ۶۹ رودبار را در دلها زنده کرد ؛ زلزله ای که هزاران نفر از پاره های تن رودبار را زیر خروارها سنگ و خاک و آوار قربانی کرد ، زیر ساختها را ویران و هزاران واحد مسکونی را تخریب کرد.
زلزله هولناک رودبار بزرگترین حادثه بعد از جنگ تحمیلی بود که آثار و تالمات روحی آسمانی شدن عزیزان آن حادثه تلخ در جان مردمان داغدیده این شهرستان همچنان باقی است.
در آن ایام تلخ و غم انگیز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری فقید وقت، دولتمردان و مردمان نوع دوست سراسر کشور در شهرستان رودبار کم کم جوانه های امید و زندگی از لابلای آوارهای زلزله روئید و شهرستان رودبار دوباره از نو ساخته شد.
اکنون مردم رودبار که خود درد کشیده اند و پرچم عزاداری و گرامی داشت قربانیان زلزله را در شب و روز ۳۱ خرداد هر سال برافراشته نگه می دارند، در ساخت و سازها تلاش می کنند اصول ایمنی را رعایت کنند تا در صورت وقوع زلزله ای دیگر، آن حادثه تلخ را شاهد نباشند.
اینجانب با قلبی مالامال از حزن و غم ، فراق عزیزان از دست رفته مان ، مغفرت الهی را برای آن سفر کردگان و صبر و شکیبایی را برای خانواده هایشان از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/آ

بیانیه فرماندار رودبار به مناسبت سالروز وقوع زلزله رودبار

برچسب ها: زلزله ، زلزله رودبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.