دیدار تیم های والیبال فرانسه و استرالیا با نتیجه سه بر صفر به سود فرانسوی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های والیبال فرانسه و استرالیا برگزار شد که در پایان فرانسوی ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر حرف خود را شکست دهند.

نشست سرمربیان و کاپیتان ها هر ۲ تیم برگزار شد.

کاپیتان فرانسه گفت: بابت بردی که امروز بدست آوردیم خوشحالیم. ما امروز خوب نبودیم، ولی بازی هم آسان نبود،  برای هر ۲ بازی تلاش بیشتری می‌کنیم همچنین از هواداران بابت جو‌ فوق العاده ای که به وجود آوردند تشکر می‌کنم.

کاپیتان استرالیا اظهار کرد: نتوانستیم برنده بازی باشیم، اما ۲ بازی دیگر هم پیش رو داریم و امیدوارم که در آن دیدار ها نتیجه بگیریم.

سرمربی استرالیا بیان کرد: ابتدا بابت شکست مقابل فرانسه عذر خواهی می‌ کنم. همان طور که کاپیتان گفت فرصت داشتیم‌ امروز نتیجه بگیریم، اما قدر آن را ندانستیم و امیدوارم برای بازی مقابل ایران به آمادگی کافی برسیم.

سرمربی فرانسه افزود: برد سختی بود، چون استرالیا به لحاظ فیزیکی‌و‌ دفاعی خوب بازی می کرد البته رمز برد ما این بود که اشتباه کمتری داشتیم.

سرمربی فرانسه درباره سوالی درباره استفاده از بازیکنان دوم گفت: بازیکنان زیادی از جمله تونیتی و دیگر بازی کن‌ها از تیم دوم نیستن، اما همیشه در سفر بودن و‌بازی‌های سخت باید انجام داد

سرمربی استرالیا هم در پاسخ به سوالی درباره سخت شدن کارشان برای باقی ماندن در لیگ جهانی عنوان داشت: قطعا این مسئله برای ما هم مهم است ما امروز باختیم، اما بازی برابر چین و پرتغال داریم و تصور می‌ کنم شانس صعود داریم.


بیشتر بخوانید:

تونیوتی: ایران می‌تواند امسال مدال کسب کند/ نا امنی مشاهده نکردم

لیست تیم ملی والیبال برای هفته چهارم اعلام شد

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار