دومین مرحله کمک‌های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار مجید علی‌پور فرمانده سپاه بقیه الله شیراز گفت: دومین مرحله کمک‌های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان ارسال شد.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز افزود: بیشتر این کمک‌ها تجهیزات وسایل سرمایشی و لوازم منزل بوده که میزان ارزش آن نیز بیش از ۱۲۰ میلیون تومان است.

وی افزود: این کمک‌های غیر نقدی شامل ۱۲ عدد یخچال، ۴۶ عدد پنکه، ۴۰ عددکولر آبی و ۱۲ عدد آب گرم‌کن است که بارگیری و برای استفاده به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

علی‌پور ادامه داد: این کمک‌های مردمی با همکاری حوزه مقاومت بسیج چهار بلال و مجموعه نیکوکاری منهاج الهدی شیراز در قالب سه کامیون وسائل مورد نیاز زندگی آنان تامین شد.

وی بیان کرد: سپاه بقیه الله (عج) علاوه بر کمک‌های خوب به سیل زدگان در شهر شیراز در تامین و تجهیر و تعمیر منازل با ارسال ۴ تریلی کمک‌های مردمی در قالب وسایل زندگی شامل پتو، پوشاک، وسائل گرم، انواع کنسروجات و خوراکی‌ها و... برای دو استان خوزستان و لرستان نقش ایفاء کرده است.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز تصریح کرد: طرح همبستگی جهاد ملی برای جبران خسارت به هم وطنان در مناطق سیل زده شامل هرطرح مسجد یک منزل و هر کاسب یک کالا آغاز شده است.
انتهای پیام/م

کمک‌رسانی سپاه به سیل زدگان کشور

برچسب ها: سپاه ، سیل و آبگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار