امام جمعه موقت بیرجند گفت: حرکت نیروهای سپاه نشان داد اگر دشمن پای خود را به خاک ایران دراز کنند آن را قطع خواهد کرد و پهباد و ابزارهای دشمن را نابود خواهند ساخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  حجت الاسلام مختاریامام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران گفت: نیروهای مسلح و مقتدر سپاه، درس جدیدی به مستکبران و متجاوزان که سرمست شهوات و نفسانیات هستند داد تا بدانند دشمنان در کشور ما جایی ندارند.

وی با بیان اینکه انقلاب ۴۰ سال تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌ای از تقابل جبهه حق و حزب شیطاناسلامی پر از درس و عبرت است،افزود : انقلاب اسلامی تجربه‌ای است که تفکر استکباری آمریکا را در جهان رسوا کرد.

حجت الاسلام مختاریگفت : تمام فتنه ها، جنگ‌ها و درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا و تحریم‌های ایران نشان می‌دهد آمریکا و اروپا اهل حقوق بشر و قانون نیستند و فقط بدنبال خوی استکباری و سلطه گری خود هستند.

وی گفت:، اما با این وجود برخی در داخل کشور همچنان از فرهنگ استکباری آن‌ها حمایت می‌کنند و توسعه و پیشرفت کشور را به ارتباط و مذاکره با آن‌ها گره می‌زنند که این افراد در خواب غفلت به سر می‌برند.

خطیب جمعه موقت بیرجند در ادامه به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: موضع گیری ایشان در این دیدار، برای همیشه مذاکرات ذلت بار را منتفی و تجربه مقاومت فعال را به جهانیان ابلاغ کرد و اعلام کرد در برابر راهبرد انقلاب و قرآن، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام مختاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران و ۷ تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: این دو الگوی روشنفکران مومن دینی برای اساتید حوزه و دانشجو و دانشجویان هستند که با وجود اینکه غرب شناس بودند و با فرهنگ غرب روبرو بودند، اما تحت تاثیر فرهنگ منحط غربی قرار نگرفتند.

وی همچنین از سپاه پاسداران برای سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا قدردانی کرد و گفت: این اقتدار درس جدیدی به مستکبران داد تا آنان بفهمند هرگز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند آنان پای خود را از گلیمشان درازتر کنند.

انتهای پیام/ک

۴۰ سال تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌ای از تقابل جبهه حق و حزب شیطان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.