امام جمعه موقت ساری گفت:موضع گیری مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن که پیام آور آمریکایی‌ها بود، نشان داد رهبری و مردم ایران مقاومت فعال دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری به سفر هفته گذشته نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار با مقامات ارشد نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا برای ارتباط با ایران در برهه کنونی ساز و کار خود را تغییر داده و با واسطه‌گری نخست وزیر ژاپن خواسته اهداف شوم خود را در منطقه پیاده کند.

وی با بیان اینکه سفر نخست وزیر ژاپن خود یک پیام داشته است، افزود: رسانه‌های داخلی باید جایگاه ولایت‌فقیه را در دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن تبیین و تشریح کنند که چطور کدخدای دنیا یکی از قدرت‌های اقتصادی دنیا را به ملت ایران حواله می‌دهند.

حجت الاسلام محمد قاسمی گفت:ولی فقیه با صلابت در برابر نخست وزیر ژاپن ایستادگی کردند که نشان از شجاعت، هنرنمایی و ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه رسانه‌های ژاپن نسبت به اقتدار رهبری نظام غبطه خورده و بار‌ها این دیدار را بازتاب جهانی و منطقه‌ای دادند، گفت: هیچ کشوری جرات نمی‌کرد همچنان برخوردی با نخست وزیر ژاپن داشته باشد و باید از نعمت، ولی فقیه بهره‌گیری کرد.

وی  با تقدیر از غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب به واسطه انهدام پهپاد آمریکایی در روز گذشته افزود: تا سپاه و مقاومت در کشور حضور دارند دشمن قصد و جرات حمله به ایران را نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد قاسمی گفت: اسرائیل به تعبیر مقام معظم رهبری عددی نیست و اگر اسرائیل قدم کجی بردارد، نیرو‌های مسلح ایران، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به مقاومت فعال تاکید دارند یعنی ضمن اینکه مقاومت می‌کنیم باید در خط مقتدر سازی نظام و نابودی و تضعیف دشمن نیز حرکت کنیم.

وی افزود: موضع گیری مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن که پیام آور آمریکایی‌ها بود، نشان داد رهبری و مردم ایران مقاومت فعال دارند.

حجت الاسلام محمد قاسمی گفت: رهبر معظم انقلاب همان مسیر امام راحل را طی کردند و مردم دنیا دیدند حرف امام راحل درست بود و در این سال‌ها آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند علیه ملت ایران انجام دهند.

امام جمعه موقت ساری افزود: افرادی که امروز می‌گویند نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمدی نداشته باید ببینند چگونه کشوری که در اوج پیشرفت است حسرت داشتن رهبری مانند رهبر ایران را می‌خورد.

وی همچنین با تسلیت شهادت مصطفی چمران، گفت: سی و هشت سال پیش یک بزرگمرد نستوه و مجاهد در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده است که معمار کبیر انقلاب از این شهید را مالک اشتر لبنان و حمزه کربلای خوزستان لقب دادند که روز شهادت وی روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه غیرت ملی و غیرت دینی چمران باید در بین دانشگاهیان و دانشجویان تبیین و تشریح شود، افزود: اساتید دانشگاه باید یکی از الگو‌های خود را شهید مصطفی چمران بدانید.

 انتهای پیام/آ

 

دشمن با وجود سپاه جرات حمله به ایران را نخواهد داشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار