امام جمعه موقت گرگان گفت: تبلیغ دین زبانا کافی نیست و باید در عمل انجام و دیده شود.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه وحدت آفرین این هفته در مصلی گرگان گفت: جامعه قرآنی دارای معیار‌هایی است که باید آن معیار‌ها در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

وی افزود: مؤمنان با ارشاد‌ها و موعظه‌های قرآن کریم باید سطح آگاهی بالایی داشته باشند و این شاخصه به قدری باید بالا باشد که دشمنان نتوانند در برابر مؤمنان کاری از پیش ببرند.

وی همچنین در خصوص تبلیغ دین اسلام و معیار‌های قرآنی گفت: تبلیغ دین فقط با زبان کافی نیست بلکه باید عملا انجام شود تا مردم آن را درک کنند و ببینند.

حجت الاسلام برقرار به هفته قوه قضاییه و بر قراری عدالت اشاره کرد و گفت: مسئله عدالت در جامعه اسلامی بیش از دیگر جوامع باید دیده شود و همه بو یژه مسئولان باید مساوات را بین مردم را رعایت کنند.
 
وی ادامه داد : در منظر حضرت علی (ع)، نگاه و حتی اشاره مسئولان نظام به آحاد مردم از فقیر تا دارا باید به صورت مساوات برقرار باشد واگر عدالت در بین مسئولان جاری شود کسی ناتوان از گرفتن حق خود نمی‌شود و هیچ فردی در جامعه دست یابی به حقوق دیگران را در سر نخواهد پروراند.

وی در پایان در خصوص سالروز شهادت دکتر چمران اشاره کرد و گفت: چمران شخصیت والایی داشت و کسی بود که اسلام را در مرحله عمل معرفی کرد.

انتهای پیام /گ
 
 

خطبه های نماز جمعه در مصلی گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.