ملی پوش والیبال پرتغال گفت: بازی با تیم‌های بزرگ جهان تجربه ارزشمندی برای ما خواهد بود.

ژائو سیموئز، بازیکن تیم ملی والیبال پرتغال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور در سطح نخست والبیال جهان اظهار داشت: بازی با بهترین تیم‌های جهان، تجربه ارزشمندی برای ما خواهد بود، چون بعد از حدود ۱۰ سال در سطح نخست والیبال جهان، حاضر شده ایم. رقابت با تیم‌های بزرگ دنیا و سفر به کشور‌های بزرگی مثل ایران و روسیه برای ما تجربه بزرگ و باارزشی است.

او در ادامه گفت: ما ۲ پیروزی ارزشمند مقابل بلغارستان و چین کسب کردیم که برای ما بسیار مهم است، چون می‌خواهیم در همین سطج از والیبال باقی بمانیم. در هفته چهارم و در ایران برای کسب یک پیروزی مقابل استرالیا تلاش می‌کنیم، چون ایران و فرانسه جزء تیم‌های پرقدرت دنیا هستند.

سیموئز درباره شناخت خود از والیبال ایران بیان کرد: من از تیم ایران، سعید معروف و میلاد عبادی پور را می‌شناسم. معروف در جهان والیبال، بازیکن بسیار مشهوری است. برای نخستین بار است که به ایران می‌آیم و شنیده ام که مردم این کشور بر خلاف پرتغال علاقه خاصی به والیبال دارند. جو سالن‌ها در ایران خارق العاده و بسیار عالی است. والیبال در پرتغال بعد از فوتبال، هندبال و هاکی در حالتی خوشبینانه ورزش چهارم پرتغال محسوب می شود.


بیشتر بخوانید:

تونیوتی: ایران می‌تواند امسال مدال کسب کند/ نا امنی مشاهده نکردم

لیست تیم ملی والیبال برای هفته چهارم اعلام شد

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی والیبال پرتغال درباره رقابت های لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار