تیم ملی فوتبال ژاپن در ادامه رقابت‌های کوپا آمه ریکا برابر اروگوئه به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار های مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ و از گروه C تیم های ملی فوتبال اروگوئه و ژاپن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ژاپن در این بازی در حالی به یک امتیاز دست یافت که در طول مسابقه ۲ بار از اروگوئه پیش افتاد، ولی نتوانست این برتری را حفظ کند و به همان تک امتیاز بسنده کرد.

۲ تیم در شرایطی کاملا متفاوت پا به این بازی که گذاشته بودند، اروگوئه ۴ برصفر اکوادور شکست داده بود و ژاپن ۴ بر صفر مغلوب شیلی شده بود.

ابتدا کوجی میوشی در دقیقه ۲۵ نماینده آسیا را پیش انداخت. این گل روی ضدحمله و با ضربه دقیق میوشی به ثمر رسید.

در دقیقه ۳۲ داور با استفاده از VAR و جنجال‌های بسیار اعلام کرد که اوئدا روی ادینسون کاوانی مرتکب خطای پنالتی شده است. لوئیس سوارز پشت توپ قرار گرفت و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

نیمه دوم اروگوئه تیم برتر میدان بود، اما باز هم میوشی تیم حریف را غافلگیر کرد. این بازیکن ژاپن موفق شد در دقیقه ۵۹ دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند. اما اروگوئه بار دیگر خیلی زود این گل را هم جبران کرد و خوسه خیمنز در دقیقه ۶۶ بازی را دوباره به تساوی کشاند.
تا پایان ۹۰ دقیقه این نتیجه باقی ماند و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند.

اروگوئه با این تساوی ۴ امتیازی شد و با چهار امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. ژاپن نیز با این نتیجه نخستین امتیازش را در این رقابت‌ها به دست آورد تا به صعود به دور بعد امیدوار شود. این تیم در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف اکوادور خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: برزیل صفر - ونزوئلا صفر/ VAR باعث توقف شاگردان تیته شد


انتهای پیام/

زور ژاپن به اروگوئه نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار