سردار آقاخانی گفت: وظیفه امروز نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان است.

وظیفه امروز نیروی انتظامی برخورد با هنجارشکنان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی قم روز پنجشنبه ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۸ در همایش فعالان عفاف و حجاب قم که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است، گفت: شهدا در خاکریز‌های حق علیه باطل به ما یاد دادند که چگونه در مقابل ناهنجاری‌ها و زشتی‌ها ایستادگی کنیم.

وی تفکر حاکم بر نیروی انتظامی را تفکر دفاع از عفت و پاکی و مقابله با ناهنجاری‌ها و بی بند و باری‌ها عنوان کرد و افزود: وظیفه امروز نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان است.

فرمانده انتظامی قم کشف حجاب، ایجاد آلودگی صوتی، بدحجابی، رفتار خلاف عفت عمومی، ایجاد مزاحمت، رانندگی غیرمتعارف، حمل ماهواره و ... را مصداق ناهنجاری‌ها دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی با شدت با این ناهنجاری‌ها برخورد می‌کند.

سردار آقاخانی با بیان این که نیروی انتظامی همواره در کنار آمران به معروف قرار دارد و از آن‌ها حمایت می‌کند، ادامه داد: باید با همکاری نهاد‌هایی همچون سپاه، ستاد احیای امر به معروف، دستگاه قضایی و دیگر نهاد‌های مرتبط فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در قم به عنوان ام القرا عملیاتی کنیم تا پایلوت فرهنگی برای کل کشور باشد.

انتهای پیام/ش

همایش فعالان عفاف و حجاب قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار