فتحی: رقم قرارداد استراماچونی از نصف آنچه اعلام شده، کمتر است/ بیش از پنج بازیکن جدید جذب کردیم/حسینی، غفوری و چشمی به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم عقد قرارداد با استراماچونی درباره رقم قرارداد این مربی بیان کرد: چند بار درباره این موضوع صحبت کردم و توضیح داده ام. قرارداد استراماچونی ۲ ساله است و اعداد و ارقام سایت‌های ایتالیایی در مورد رقم قرارداد او درست نیست و رقمش از نصف آنچه اعلام شده هم کمتر است.

او در مورد فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان گفت: بیش از یک ماه تا آغاز مسابقات مانده و نقل و انتقالات نیز تا ۲ ماه دیگر ادامه دارد. درحال حاضر بیش از پنج بازیکن جدید جذب کردیم که در ایفمارک حضور دارند و در حال سپری کردن تست‌های پزشکی هستند و شنبه - یکشنبه رونمایی می‌شوند کار مذاکره با بازیکنان قدیمی نیز برای تمدید قرارداد در جریان است و انشاالله امروز و فردا قطعی می‌شود.

فتحی ادامه داد: حسینی، غفوری و چشمی به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوند. روزبه چشمی هم اکنون در ایران نیست و قرار است این بازیکن امروز یا فردا به تهران بیاید و با او مذاکره کنیم. ما سعی می‌کنیم این بازیکنان را در استقلال نگه داریم.

مدیرعامل استقلال در مورد بحث و حواشی که به  دلیل صحبت‌های منتظری بوجود آمد، گفت: اجازه بدهید درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنیم. امروز مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال برگزار شده و اگر وارد حاشیه نشویم، بهتر است.

وی درباره محل تمرین تیم استقلال تصریح کرد: ما ۲ زمین تمرین را در ورزشگاه نفت تهرانسر و مجموعه انقلاب در اختیار داریم و مجموعه انقلاب محل استقرار کادر فنی ما نیز خواهد بود.

فتحی درباره سؤالی اینکه کار فسخ قرارداد شفر به کجا رسید، اظهار کرد: بار‌ها گفتم که از شفر برای زحماتی که در استقلال کشیده است، تشکر ویژه داریم و امیدواریم بحث قرارداد او نیز مسالمت آمیز حل شود.

مدیرعامل استقلال راجع به جذب بازیکنان جدید بیان کرد: برای جذب بازیکنان جدید با استراماچونی هماهنگ بودیم و تاکنون او فیلم بازیکنانی که جذب شده‌اند را دیده و قرار است آن‌ها را در تمرینات تأیید کند. قطعاً بازیکنان فقط با نظر سرمربی تیم جذب خواهند شد. بازیکن با نظر مربی جذب شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت پاتوسی نیز خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفتم که قرارداد پاتوسی یک سال و نیم بوده است و به صورت قرضی بوده است. ما مبلغ قرارداد مربوط به یک نیم فصل را به او پرداخت کردیم و منتظر هستیم تا هیئت مدیره تأمین اعتبار کند و به محض اینکه این کار انجام شود قرارداد پاتوسی برای فصل آینده هم جاری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه سیدحسین حسینی مدعی شده برای تمدید قرارداد به باشگاه استقلال ۲.۵ میلیارد تومان تخفیف داده است، اظهار داشت: من با این کار که بازیکن مبلغ قراردادش را منتشر کند، مخالف هستم. باشگاه با حسینی صحبت کرده و به نتایج خوبی رسیده است. ما برای تمدید قرارداد‌ها در چارچوب باشگاه هستیم و هنوز چیزی نهایی نشده است، اما تلا‌ش مان را برای تمدید قرارداد حسینی و غفوری ادامه می‌دهیم، اما تاکنون نهایی نشده است.


بیشتر بخوانید:

منزوی: فرهنگ استقلال مبنی بر توهین نیست

استقلالی‌ها به ایفمارک رفتند

دردسر شفر برای استقلالی‌ها


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم عقد قرارداد با استراماچونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار