دو تیم ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ژاپن توانست با پیروزی بر ایران راهی مسابقه فینال شود.

مدافع عنوان قهرمانی فوتسال زیر 20 سال به فینال نرسید / ایران حریف سامورایی ها نشدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از روز جمعه ۲۴ خرداد ماه در تبریز آغاز شده و قرار است تا ۱ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

امروز در بازی آخر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دو تیم قدرتمند ایران و ژاپن به مصافف هم رفتند و در پایان وقت‌های معمولی دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ دست یافتند و ادامه بازی خود را باید در وقت‌های اضافه برگزار می‌کردند.

تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران و ژاپن در وقت‌های اضافی بازی به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های اضافی تیم ژاپن توانست تیم ملی ایران را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست دهد. با این پیروزی تیم ژاپن توانست به فینال مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا صعود کند و حریف تیم افغانستان در مسابقه فینال شود و تیم ایران مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا از رسیدن به فینال باز ماند.

در این بازی برای ایران دهقان نژاد (۲ گل)، سجاد سرباز و مسعود یوسف هر کدام یک گل را به ثمر رساندند.

مسابقه فینال دو تیم ژاپن و افغانستان روز شنبه ۱ تیر ماه در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌گردد.


بیشتر بخوانید

شاگردان صانعی لبنان را 6 تایی کردند

پیروزی قاطع شاگردان "صانعی"/تقابل ایران و لبنان در مرحله حذفی

تحقیر حریف اروپایی توسط تیم فوتسال زیر بیست سال ایران


انتهای پیام/

بچه های ایران حریف قدرت سامورایی ها نشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار