رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه كشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین گفت: یکی از عیوب ساختاری اقتصاد قزوین بالا بودن ریزش اشتغال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، برمکی رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه كشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی باید عیوب ریزش اشتغال در قزوین را اصلاح کند.

وی، گریزی به بیانیه گام دوم انقلاب و شعار نامگذاری سال زد و  رفع عیوب ساختاری برای توسعه رونق تولید را مهم دانست.

رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه كشور  با بیان این که فقط بیست درصد از مصوبات به طورمستقیم مربوط به اقتصاد مقاومتی است ، گفت: این نشان می‌دهد که دستگاه‌های ما در سطوح استانی به طور جدی مقابله با تحریم را در دستور کار قرار نداده اند.

وی افزود: البته قزوین در این خصوص یکی از بهترین عملکرد‌ها را داشته است و نرخ بیکاری این استان در صورت چند پروژه پربازده از ۱۱ به ۸ درصد خواهد رسید.

برمکی گفت: قزوین تنها استانی است که قابلیت‌های بالایی در توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، صادرات و بخش جنبی خدمات دارد.

رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: پروژه‌های موفق استانی که به تایید ستاد فرماندهی برسد می‌توانند تسهیلات ماده ۱۸ را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.