رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت: یک دستگاه اتوبوس در محور جبالبارز به علت نامعلومی دچار حریق شد و در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور جیرفت به جبالبارز دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: عصر امروز این اتوبوس با ۵ نفر سرنشین عازم زاهدان بود که بعد از پیچ قمری محور جبالبارز به علت نامعلومی دچار حریق شده و کاملا در آتش سوخت.

سلیمانی با اشاره به اعزام نیرو‌های گشت راهداری به محل حادثه و ایجاد تردد ایمن برای خودرو‌های عبوری تصریح کرد: با حضور راهداران و کنترل نیرو‌های پلیس راه این مسیر مسدود نشد و تردد در آن جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با بیان اینکه با کمک دستگاه‌های سنگین راهداری آمادگی جابجایی لاشه سوخته اتوبوس را داشتیم راننده و مالک اتوبوس با اشاره به بیمه بودن آن و روند بازرسی بازرس بیمه اجازه جابجایی اتوبوس از حاشیه راه را نداد.

سلیمانی با توجه به نزدیکی غروب آفتاب و کاهش دید رانندگان وجود لاشه اتوبوس در حاشیه راه را خطر آفرین دانست و افزود: هم اکنون اکیپ راهداری برای ایمن سازی و آشکار سازی محل حادثه در آن نقطه حضور دارند.

وی از مسئولان مربوطه و شرکت بیمه گر خواست با اعزام کارشناس و ثبت شواهد زمینه را برای پاکسازی راهداران از آثار باقی مانده حادثه فراهم کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به تردد سنگین تریلر، کامیون، سواری و اتوبوس در این محور به ویژه در روز‌های پایانی هفته توجه رانندگان به موارد ایمنی را خواستار شد و گفت: در این محور ۱۲ تونل وجود دارد که بروز هرگونه حادثه در این تونل‌ها خطرات زیادی را سبب خواهد شد.

برمبنای این گزارش سرنشینان این اتوبوس سالم هستند.

انتهای پیام /ی

آتش سوزی اتوبوس در جاده جیرفت

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار