حمید رضا پیوندی گفت: ارتقاع سیستم بازیافت با عملیات احداث واحدموتوری در ایستگاه انتقال موقت بازیافت شهری سمنان شروع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمید رضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در نشست مدیریت پسماند شهرداری سمنان درباره پروژه‌های برجسته سازمان مدیریت پسماند در شش ماه اول سال ۹۸، گفت: خریداری و راه اندازی دومین دستگاه سمی تلیر برای توسعه ناوگان موتوری و فعالیت در ایستگاه انتقال موقت پیماند‌های شهری سمنان یکی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند است.

وی افزود: عملیات احداث واحدموتوری در ایستگاه انتقال موقت بازیافت شهری سمنان از دیگر اقدامات این سازمان در سال ۹۸ خواهد بود که در راستای ارتقای سیستم بازیافت موجود آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ابراز داشت: نصب باسکول ۶۰ تنی اتوماتیک در شهرک بازیافت سمنان از دیگر اقداماتی است که می‌تواند گامی بلند در راستای تجهیز شهرک بازیافت محسوب شود که به حمد الله اعتبارات این موضوع دیده شده است.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات برجسته برای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان سمنانی، اشاعه فرهنگ تفکیک پسماند خشک و‌تر و حرکت به سمت شهر هوشمند و طراحی نرم افزار و سامانه سیوا برای جمع آوری پسماند خشک از مبدا با مشارکت سازمان معاونت فناوری و اطلاعات شهرداری سمنان است که در روز‌های آتی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام / م

راه اندازی نرم افزار بازیافت در راستای فرهنگ تفکیک زباله

 

 

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.