مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی در تابستان بویژه حریق در مراتع و منابع طبیعی باید آمادگی کامل داشته باشند و پیشگیرانه عمل کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابوالفضل مرادی مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری در دومین جلسه کارگروه امنیت و انتظامات ستاد مدیریت بحران استان گفت: با توجه به پوشش گیاهی مناسب در سالجاری، همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط، لازم است آمادگی کامل را برای پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی درمراتع و منابع طبیعی داشته باشند.

مرادی اضافه کرد: برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه باید آموش‌های لازم دیده شود و امکانات را نیز مهیا کنیم تا خسارت‌ها به حداقل برسد.

وی بیان کرد: در مدیریت بحران اقدامات پیشگیرانه و آموزش گروه‌های مختلف جامعه بویژه مدیران در اولویت است تا توانمندی و مهارت دستگاه‌ها در حوادث تقویت شود.

مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری گفت: حضور تیم‌های قرق در مناطق مورد نظر که با خطر حریق مواجه هستند ضروری است و آگاه سازی شهروندان و مسافران و پرهیز از هرگونه رفتار خطرسازی که منجر به حوادث شود باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین بر سازماندهی و آماده سازی همیاران طبیعت برای استفاده در زمان بحران و بروز حوادث بویژه حریق در مراتع و منابع طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

دومین جلسه کارگروه امنیت و انتظامات ستاد مدیریت بحران استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.