مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد به منظور دستیابی به راهکار‌های علمی و کاربردی در حوزه فعالیت‌های خود از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می‌کند.

اوقاف سیستان و بلوچستان از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم  اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نقش خادمین و هیات امنا در رشد و شکوفایی بقاع متبرکه، ارائه مدل اجتماعی و برون سپاری در حوزه فرهنگی سازمان، بررسی و ارزیابی نقش امام زادگان در توسعه صنعت گردشگری و توریسم مذهبی، شناسایی و راهبرد‌های نهاد وقف در حوزه سلامت و راهکار‌های ترویج وقف در این حوزه از جمله عنوان‌های این فراخوان است.

وی افزود: علاقه‌مندان فعالیت در این حوزه می‌توانند برای اطلاع بیشتر از جزئیات کامل موضوعات به سایت این اداره کل مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت وقف بر مبنای نیاز جامعه گفت: وقف در زمینه‌های علمی، پژوهشی، بهداشت و درمان، کمک به اشتغال و ازدواج جوانان از ضروریات جامعه است.

وی افزود: تاکنون حدود پنج هزار وقف در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/گ

حمایت اوقاف سیستان و بلوچستان از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار