ترامپ: علی‌رغم همه کارشکنی دموکرات‌ها و رسانه‌های جعلی، برنده انتخابات خواهم شد

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی ضمن انتقاد از تلاش‌های دموکرات‌ها و رسانه‌های مخالف علیه او، خود را برنده انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در جدیدترین توئیت خود بار دیگر دموکرات‌ها را به کارشکنی در امور جاری و وظایف ریاست جمهوری خود متهم و در عین حال ابراز اطمینان کرد برنده انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

او در توئیت خود نوشت: اگر سه سال تلاش بیهوده برای مسئله خیالی (همدستی با روسیه) , همکاری رسانه‌های جعلی و شریک جرم آن‌ها یعنی دموکرات‌ها در این میان نبود، با اقتصادی که در حال حاضر داریم، با بیست امتیاز در نظرسنجی‌ها پیش بودم ولی به هر حال برنده خواهم شد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود افزوده است: بسیار شگفت‌انگیز است که دموکرات‌ها بعد از سه سال و ناامیدی کامل از رابرت مولر (مسئول تحقیق درباره پرونده روسیه)، امید خود را به هوپ هیکس (از کارکنان سابق کاخ سفید) بسته‌اند. آن‌ها از نتایج به دست آمده ناامید شده‌اند و می‌خواهند بار دیگر بخت خود را بیازمایند. این مسئله برای وی (هوپ هیکس) بسیار بد و پرهزینه خواهد بود.

ترامپ خطاب به دمکرات‌ها ادامه داده است: چرا آن‌ها از هیلاری کلینتون نمی‌پرسند چرا ایمیل‌های خود را بعد از آنکه حکم احضار به کنگره را دریافت کرد، به صورت کامل نابود و حذف کرد؟ هر کس دیگری بود برای همین کار راهی زندان می‌شد ولی دموکرات‌ها همچنان از طرح کردن این مسئله امتناع می‌کنند. کمیته جعلی مجلس نمایندگان!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار