حرکت مردمی و تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانواده در حمایت از بانوی محجبه خمامی عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از حامیان عفاف و حجاب درحمایت از اقدام بانوی آمر به معروف خمامی با سر دادن شعار‌های خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مسئول بی کفایت حیاکن فتنه گر را رها کن و تکبیر هتک حرمت هنجارشکنان نسبت به بانوی خمامی را محکوم کردند.
دبیرستاد امر به معروف گیلان در این تجمع مردمی با اشاره به عمل شنیع هنجارشکنان گفت: ما از دادستان می‌خواهیم که این پرونده را از شکایت شخصی صرف خارج کرده و تبدیل به مدعی العموم کند.
حسن کربلایی افزود: تصاویر این حرکت ناشایست و حمله به بانوی محجبه از شبکه‌های اجتماعی که پخش شد دل هر انسان آزاده‌ای را درد آورد و همه این رفتار را محکوم کردند.
وی بابیان اینکه مردم گیلان به هنجارشکنان اجازه جولان دادن در این استان را نمی‌دهند تصریح کرد: ما از همه ائمه جماعات و امامان جمعه و مسولان اجرایی و نظارتی می‌خواهیم که نسبت به مسایل فرهنگی بی تفاوت نباشند.
دبیر ستاد امر به معروف گیلان همچنین به معضلات اقتصادی استان و بی تفاوتی مسئولان ارشد نسبت به استفاده‌های غیر قانونی از بودجه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: ما از دستگاه قضا و مدیریت ارشد استان می‌خواهیم نگذارند برای مفسدان اقتصادی زمینه چپاول و فساد فراهم شود.
امام جمعه خمام هم در این تجمع با بیان اینکه برخی افراد با استفاده از فضای مجازی و هشتک گذاری قصد سوء استفاده و ترویج بی بندوباری دارند گفت:تفکر انقلابی و حزب الهی مردم شهید پرورگیلان اجازه دو قطبی سازی و شکاف بین آحاد جامعه را نخواهد داد.
حجت الاسلام اسدالله زاده افزود: مردم گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید ثابت کردند تفکر زنده وپویایی دارند و تا پای جان بر ارزش‌های اسلامی و انقلاب پایبند هستند.
در پایان این تجمع بزرگ مردمی حمایت کنندگان عفاف و حجاب مطالبات خود در ۱۰ بند شامل نظارت بر پوشش مسافران، برخورد قاطع و صریح دستگاه قضا، برقراری امنیت اخلاقی جامعه، نظارت بیشتر در مناطق ساحلی و جنگلی، اجرای قانون عفاف و حجاب و حمایت از آمران به معروف، فرهنگ سازی نسبت به فریضه امربه معروف در جامعه، ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر در مدارس و دانشگاه‌ها، برخورد جدی با تولیدکنندگان پوشاک نامناسب، نظارت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم برحسن اجرای عفاف وحجاب در جامعه را از متولیان دستگاه‌های فرهنگی، نظارتی، امنیتی وقضا خواستار شدند.

انتهای پیام/آ

تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.