رئیس یک سازمان صهیونیستی می‌گوید ولیعهد سعودی به او گفته که دایه‌ای یهودی داشته و به همین دلیل یهودیان را دوست دارد.

بن سلمان: دایه یهودی داشتمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایک اِوَنس» بنیانگذار و رئیس «مرکز میراث دوستان یهود» که یک آژانس صهیونیستی حامی تل‌آویو است، در نشست سالانه روزنامه «جروزالم‌پست» در مورد دیدگاه بن سلمان و بن زاید به رژیم صهیونیستی، گفت: «بگذارید یک لحظه برایتان از سران خلیج (فارس) بگویم. من با اغلب آن‌ها دیدار کرده‌ام، من با "ام‌بی‌زی" (ولیعهد ابوظبی) در امارات دیدار کرده‌ام، با "ام‌بی‌اس" (ولیعهد سعودی) نیز در عربستان دیدار کرده‌ام. می‌توانم یک چیز جالب به شما بگویم. این رهبران، بیشتر از بسیاری از یهودیان، اسرائیل‌دوست هستند.»

وی در ادامه صحبت‌هایش به ذکر خاطره‌ای از بن سلمان پرداخت و گفت ولیعهد سعودی به او گفت که دایه یهودی داشت. اونس گفت: «می‌توانم به شما بگویم که زمانی که با ولیعهد سعودی دیدار کردم، به او گفتم نظرت درباره یهودیان چیست؟ و نظرت درباره مسیحیان چیست؟ او گفت "هر دوی آن‌ها را دوست دارم. بگو چرا؟ چون مادر من یکی از آن‌ها بود!"»

وی افزود: «گفتم درباره چی صحبت می‌کنید؟، او گفت "مدیر خانه پدر من که مرا بزرگ کرد، یک یهودی اوانجلیست اتیوپیایی بود." می‌توانم به شما بگویم چیزهایی که ظرف دو ساعت و نیم از ولیعهد درباره اسرائیل شنیدم، آنقدر شگفت‌آور بود که باید کاخ سفید و نخست‌وزیر [اسرائیل] را در جریان می‌گذاشتم. اگر طرز فکر این مرد را بدانید، حتما سرتان سوت می‌کشد.»

اشاره بن سلمان به داشتن دایه‌ یهودی در حالی است که گزارش شده وی ماه‌هاست مادر تنی خود را در کاخی در نقطه‌ای نامشخص در عربستان سعودی تحت بازداشت خانگی قرار داده است. دلیل این اقدام بن‌ سلمان این است که نگران بوده مادرش با نفوذی که روی پادشاه دارد، مخالف برنامه‌هایش برای کسب قدرت باشد و از آن‌ها ممانعت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خود یزیدن ملعونا....هر روز شباهتشون بیشتر میشه و به زودیم به سرنوشت همون دچار میشن.
آخرین اخبار