مفاخریان درباره زمان افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران پس از بیست و ششمین جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق که در منطقه ۱۴ برگزار شد، اظهار کرد: زیرگذر استاد معین به زودی افتتاح می‌شود.

همین اظهارنظر شهردار تهران موجب شد بسیاری از شهروندان پیگیر جزئیات و زمان افتتاح زیرگذر استاد معین در منطقه ۹ شوند.

علی مفاخرییان شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از تکمیل پروژه زیرگذر استاد معین گفت: شهردار تهران اعلام کرد زیرگذر استاد معین به زودی افتتاح می‌شود که این امر موجب شد، بسیاری از شهروندان تصور کنند زیرگذر استاد معین به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران ادامه داد: زیرگذر استاد معین تا پایان سال ۹۸ افتتاح نمی‌شود و منظور شهردار تهران از افتتاح زیرگذر استاد معین، بخش جنوبی آن بوده است.

مفاخریان ادامه داد: بخش جنوبی زیرگذر استاد معین تکمیل شده است و کار عمرانی سنگینی در قسمت جنوبی این زیرگذر باقی نمانده و اگر کار‌ها با همین سرعت پیش رود، ممکن است تا ماه آینده بخش جنوبی زیرگذر استاد معین افتتاح شود.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کرد برای پیشبرد کار عمرانی زیرگذر و افتتاح آن تا یک ماه آینده نیازمند تعامل مناسب با وزارت دفاع و ارتش هستیم.

شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران ادامه داد: ورودی و خروجی بخش جنوبی زیرگذر استاد معین از پادگان جی عبور می‌کند که کار‌های عمرانی آن تقریبا به پایان رسیده و در مرحله بتون ریزی است.

مفاخریان تصریح کرد: بخش جنوبی زیرگذر استاد معین در مرحله دیوارکشی است و پس از دیوارکشی زیرسازی‌های جزئی انجام می‌شود و با آسفالت معبر، کار آن به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: به علت وجود تقاطع و اصلاح هندسی برای دوختن بخش جنوبی زیرگذر استاد معین به معابر اصلی، نیازمند همراهی وزارت دفاع و ساکنان منطقه هستیم تا بتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ماه آینده آن را افتتاح کنیم.

شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت زیرگذر استاد معین در تقاطع خیابان آزادی گفت: بخش شمالی زیرگذر استاد معین نیاز به کار فنی دارد و انجام تمام کار‌های مورد نیاز این بخش، امری زمان بر است.

مفاخریان تاکید کرد: در بازدید‌های صورت گرفته سرعت انجام پروژه افزایش پیدا کرد و حفاری‌ها در بخش شمالی زیرگذر استاد معین در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بخش شمالی زیرگذر استاد معین، کارگاه عملیاتی فعال شده و کار خود را انجام می‌دهد، اما باید گفت که حفاری تونل پروژه‌ای زمان‌بر است و پیش بینی می‌شود که زیرگذر استاد معین تا پایان امسال به طور کامل به بهره‌برداری رسد و آن را زیر بار ترافیکی ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار