رئیس حراست و مشاور وزیر کشور گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نارضایتی مردم در کشور می کند و مدیران باید با تدبیر و درایت به مردم خدمت صادقانه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم شوشتری رئیس حراست و مشاور وزیر کشور در نشست شورای اداری تایباد گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نارضایتی مردم در کشورما به کار بسته و مدیران لازم است با تدبیر و درایت لازم به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی با اشاره به دو آفت در مدیران ادامه داد: مدیران در معرض مشکلات و اتهامات مالی قرار دارند و بعضی از مدیران در قبال پیشنهادات و مبالغ زیاد توان استقامت ندارند و مشکلات سیاسی هم مضاعف شده است و جامعه را نسبت به این سرمایه بزرگ بدبین کرده است.

رئیس حراست و مشاور وزیر کشور با بیان اینکه مسئولین حراست ادارت و نهادها باید مراقبت لازم را در این زمینه ها داشته باشند، آفت دوم رابطه بازی در ادارات است که باید جلوی آن گرفته شود.

شوشتری با اشاره به انتخابات ۹۸ گفت: مدیران حق تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را ندارند و همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشور و سالم برگزار و خواست مردم از صندوق ها خارج شود.

وی تصریح کرد: زمینه رقابت سالم و امنیت انتخابات در کشور فراهم است و همه مدیران باید به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام//ف.س

 

زمینه رقابت سالم و امنیت انتخابات در کشور فراهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.