مجری خط دوم قطار شهری اصفهان گفت: در مسیر حفاری خط ۲ قطار شهری به سنگ سختی برخورد کرده ایم که باعث اختلال در سرعت کار کردن تیم شده است.

سید محسن واعظی فر مجری خط دوم قطار شهری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان از برخورد با سنگ سخت در مسیر عملیات حفاری خط ۲ قطار شهری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تیم پروژه به صورت شبانه روزی در حال کار کردن هستند به سنگ سختی برخورد کرده ایم که این امر باعث اختلال در سرعت روند پیش رفتن پروژه شده است.

وی با اشاره به اینکه خط ۲ مترو پروژه بسیار بزرگی است گفت: در غرب حدود ۲۵۰ متر و در شرق ۳۰۰ متر حفاری انجام شده است.

مجری خط دوم قطار شهری اصفهان تصریح کرد: بر اساس آخرین فهرست برآورد‌هایی که سال گذشته انجام شده ۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده و اگر شرایط تورم به همین منوال پیش رود، در سال جاری نیازمند افزایش اعتبارات بیشتر خواهیم شد.

واعظی فر تاکید کرد: با احتساب شرایطی که در نظر گرفتیم و اگر طرح مورد نظر طبق برنامه پیش میرفت طرح مذکور ۷ ساله به اتمام می‌رسید، اما به دلیل کمبود بودجه با تاخیر همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری حداکثر تلاش و همکاری را در پیشبرد روند پروژه خط ۲ مترو نموده است خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در زمینه تامین منابع خارجی به مشکل برخوردیم و این امر یکی دیگر از دلایل کند شدن پیشبرد عملیات خط ۲ مترو اصفهان شده است.

وی در پایان اذعان داشت: خط دوم قطار شهری اصفهان از شمال شرق شروع می‌شود و با دور زدن میدان امام (ره) به میدان امام حسین (ع) و خیابان طالقانی می‌رسد و سپس به غرب اصفهان منتهی می‌شود.

پایان پیام/
 


مشکل در تامین منابع خارجی خط دو مترو

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار