وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی بر مبارزه با قاچاق در راستای ارتقای تولید داخلی تاکید کرد.

مبارزه با قاچاق در راستای حمایت از تولید ملی صورت می گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در پیامی خطاب به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی در مشهد گفت: مبارزه با قاچاق محصولات دخانی علاوه بر رونق تولید، سبب کاهش آسیب‌های حوزه سلامت و ارتقاء سلامت عمومی می‌شود.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع حمایت از تولید داخلی تاکید داشته اند که مبارزه با قاچاق یکی از وجوه این مبارزه است.

وی در ادامه این پیام آورده است: مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های این وزارتخانه در سال جاری درنظرگرفته شده است و همراهی همه دستگاه‌ها و متولیان امر نیز در این موضوع ضروری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در ایجاد منظومه ساماندهی الکترونیکی در فرایند‌های تجاری، باید تمام همت خود را در راستای استفاده از زیرساخت‌های سامانه‌ای جهت تسهیل تجارت و مقابله با قاچاق به کار گیریم.

کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی از دیروز به مدت دو روز با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، پلیس امنیت اقتصادی، گمرک ایران و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد آغاز به کار کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 


 مبارزه با قاچاق دخانیات، سلامت عمومی را ارتقا می‌دهد

برچسب ها: قاچاق ، وزارت صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.