سه طرح بهداشت و درمان همزمان با هفته دولت امسال در کازرون به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از طرح‌های ناتمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: سه طرح بیمارستانی در شهرستان کازرون با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی افزود: کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون با زیربنای هزار و ۹۰۰ مترمربع و با صرف ۳۴ میلیارد ریال هزینه، در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کشاورزی، همچنین با اشاره به افتتاح بخش شیمی درمانی و تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون در هفته دولت، گفت: با راه اندازی این بخش، مرکز تشخیص زودهنگام سرطان قطب غرب استان فارس، فعال می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: بهسازی بخش دیالیز بیمارستان شهید فرج الله رضازاده هم با هزینه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بنیاد برکت تا هفته دولت به پایان می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شهرستان کازرون نیازمند مرکز درمانی تخصصی مناسب‌تر است، اضافه کرد: مجوز و پروانه بهره برداری بخش‌های اورژانس و سرپایی بیمارستان امام علی (ع) به نام دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است و امیدواریم بخش‌های بستری هم در آینده راه اندازی شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.
انتهای پیام/م

بهره برداری از ۳ طرح بهداشت و درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار