فرماندار گناوه گفت: تعداد پزشکان این شهرستان از سال ۹۵ تا کنون ۳.۵ برابر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد در جلسه تکریم و معرفی رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه افزود: تعداد پزشکان متخصص این شهرستان در سال ۹۵، ۱۰ نفر بود که با افزایش ۳.۵ برابری هم اکنون به ۳۴ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان مرکز درمان شمال استان محسوب می‌شود و با توجه به گردشگرپذیر بودن آن، درخواست کرد در زمینه توزیع تجهیزات درمانی و پزشکان متخصص بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: این شهرستان دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی دارد که بیمارستان سوانح و سوختگی آن نه تنها استان بوشهر که جنوب کشور را پوشش می‌دهد و لازم است در توزیع امکانات و تجهیزات درمانی و سهمیه اختصاصی پزشکان به طور ویژه دیده شود.

پاکنژاد ادامه داد: چهار مرکز درمانی خصوصی و درمانگاه تأمین اجتماعی شبانه روزی نیز در شهر گناوه به مردم خدمات رسانی می‌کنند و با توجه به شبانه روزی بودن درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان، این درمانگاه نیاز به پزشکان متخصص دارد که امید داریم در این خصوص اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: ازجمله اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در این حوزه  پرداخت بدهی بیمه‌ها و اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

در این نشست با قدردانی از خدمات شهرام جلال پور، دکتر محمدعلی‌‌دریانورد متخصص جراحی عمومی به عنوان رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه معرفی شد.

انتهای پیام/ک

نیازهای درمانی گناوه بیشتر دیده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.