فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۳۱۷ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در چهار شهر "زاهدان"، "سراوان"، "دلگان" و "نیمروز" خبر داد.

کشف ۳۱۷ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در سیستان وبلوچستانسردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:   ماموران انتظامی استان در راستای مبارزه باقاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی را تشدید کردند.

وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی در بازرسی از ۹ دستگاه خودرو کامیون، ۱۵ دستگاه اتوبوس، ۷۶ دستگاه وانت و ۵ دپو سوخت ۱۳۲ هزار ۶۹۸ لیتر گازوئیل، ۲۷ هزار و ۶۸۰ لیتر بنزین و ۱۵۶ هزار ۸۲۵ لیتر دیگر مشتقات نفتی قاچاق را در شهر‌های "زاهدان"، "سراوان"، "دلگان" و "نیمروز"کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی و لزوم همکاری تمامی دستگاه اجرایی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا خاطر نشان کرد: افراد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار