نمایش طنز ملک جمشید ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی شبنم زیرک قشقایی در سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا در می آید .

شبنم زیرک قشقایی کارگردان نمایش ملک جمشید در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: نمایش طنز ملک جمشید کاری از گروه هنری ایستگاه است که امیر مشهدی عباس نویسندگی آن را برعهده دارد و سعی داریم فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان به نمایش بگذاریم.

وی به خلاصه‌ای از این نمایش اشاره کرد و ادامه داد:جمشید در حال خواندن کتاب متوجه می‌شود نصف کتابش نیست، او با شخصیت اصلی کتاب (ملک جمشید) همزاد پنداری می‌کند و به جنگ دیو سیاهی می‌رود تا سیبی که دیو از او دزدیده را پس بگیرد بعد متوجه می‌شود دیو نصف تمام قصه‌های دنیا را نیز دزدیده و آدم‌های قصه‌ها در انتظار پایان قصه خود هستند، جمشید بهمراه مبارک وارد خانه دیو می‌شوند .

کارگردان نمایش ملک جمشید به عوامل اجرایی نمایش ملک جمشید اشاره کرد و افزود: قاسم صیادی، نازی جمعی، زهرا خزاعلی، زهرا مویسات، سینا دریا، محمد ناصرزاده و بهناز کوراوند بازیگران این نمایش می‌باشند همچنین طراحی صحنه و لباس را: شبنم زیرک قشقایی، آهنگسازی را: مصطفی بازداران، افکت را:زینب سمسار زاده، ساخت دکور و آکسسوار را:معصومه موسوی. سحر غیبی و دوخت لباس بعهده فاطمه محسینی می‌باشد که جای دارد از این عزیزان به خاطر زحمات فراوان و همیاری با گروه هنری ایستگاه تشکر و قدردانی نمایم.

قشقایی ضمن دعوت از همه کودکان و نوجوانان جهت تماشای این نمایش مفرح گفت: علاقمندان می‌توانند هر روز ساعت۲۰:۳۰ دقیقه از تاریخ ۲۹ خرداد الی۱۴ تیرماه جاری با حضور در سالن تئاترمجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد از این نمایش دیدن فرمایند.

انتهای پیام/ د

نمایش طنز ملک جمشید ویژه کودکان و نوجوانان

برچسب ها: نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.