سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهابادگفت: استفاده از خرد جمعی، مشارکت‌های اجتماعی و رعایت سلسله مراتب ادارای یکی از راه‌های ارتقاء سلامت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرپرست بیمارستان ، مدیر ، مترون و مسئولین واحدهای ادارای و پاراکلینیکی با سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد دیدار کرده و انتصاب وی را تبریک گفتند.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد هدف مدیریت شبکه بهداشت و درمان مهاباد را به کار گیری تمام پتانسیل‌های موجود در بیمارستان برای ایجاد محیط پرنشاط، پرشتاب و خلاق دانست و افزود: استفاده از خرد جمعی تمامی پرسنل بیمارستان، مشارکت‌های اجتماعی و رعایت سلسله مراتب ادارای از مواردی است که اگر رعایت شود سیستم درمانی می‌تواند همسو با اهداف دانشگاه در راستای ارتقاء سلامت شهروندان قدم بر دارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم، رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان مهاباد الزامی است اضافه کرد: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه‌های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود چرخه مناسب خدمات را ارائه دهد.

دکتر بهزاد در پایان با اشاره به برنامه بسیج ملی کنترل فشار خون گفت: سنجش فشار خون مراجعین به منظور بیماریابی و شناسایی افرادی که از فشار خون خود خبر ندارند حائز اهمیت می‌باشد و بیمارستان نیز باید همسو با مرکز بهداشت در این مسیر قدم بردارد.

انتهای پیام/ن

نقش  مشارکت اجتماعی  در ارتقاء سیستم درمانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.