سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: استاندارد سازی محوطه حیاط بیمارستان از اولویت‌های اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ریحانی مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن تبریک انتصاب دکتر بهزاد گفت: جلوگیری از هدر رفتن منابع راهکاری برای افزایش مدیریت هرچه بهتر و بهره وری در دانشگاه متبوع است.

وی افزود: تمامی خرید‌های دارو‌ها و ملزومات پزشکی باید از طریق سامانه www.imed.ir صورت پذیرد کارپردازان دارو و لوازم می‌بایست کلیه اقلام مصرفی و دارویی خود از طریق این سامانه که زیر نظر اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت می‌باشد خریداری نماید.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هدف از صرفه جویی به معنای مصرف نکردن منابع نیست بلکه باید با افزایش بهره وری و ارائه خدمات، مصرف درست و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه سازمانی را بهبود بخشیم.

وی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: در راستای طرح تحول سلامت حمایت‌های زیادی توسط دانشگاه برای حوزه بهداشت و درمان انجام گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به نوسازی تاسیسات بیمارستان شامل دیگ‌های بخار و آسانسور‌های بیمارستان به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال در سال اخیر اشاره کرد.

دکتر بهزاد خاطرنشان کرد: اولویت اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای بیمارستان محوطه سازی حیاط بیمارستان می‌باشد که با تمهیدات در نظر گرفته شده و پشتیبانی دانشگاه بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

وی در ادامه این دیدار به مسائل و مشکلات مالی شبکه بهداشت و درمان مهاباد پرداخت و اظهار داشت: تسریع در خرید برخی ملزومات پزشکی و دارو برای اتاق عمل بیمارستان و بخش‌های بالینی، راه اندازی باجه بانکی در بیمارستان، پیگری آسانسور کلینیک ویژه تخصصی، اقدام برای واگذاری پارکینگ بیمارستان با توجه به اخذ مجوز واگذاری پارکینگ بیمارستان به بخش خصوصی از اقدامات شبکه با حمایت دانشگاه است.

انتهای پیام / س خ 

اولویت اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد استاندارد سازی حیاط بیمارستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.