روستایی: کار تیم امید سخت است، اما نشد ندارد/ از مجیدی چیز‌های زیادی یاد می‌گیریم

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کار سختی برای صعود به المپیک داریم، اما این کار نشد ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر روستایی درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران زیرنظر فرهاد مجیدی بیان کرد: پس از اتمام لیگ برتر و استراحتی که انجام دادیم بچه‌های تیم ملی امید بار دیگر دور هم جمع شدند. خوشبختانه در مرحله اول از گروهمان صعود کردیم و انشالله اکنون برای دوره‌های جدید آماده می‌شویم تا به المپیک صعود کنیم.

او درباره سختی کار تیم ملی امید برای راهیابی به المپیک گفت: با توجه به اینکه به عنوان تیم دوم از گروهمان صعود کردیم، کار سختی داریم. البته حقمان بود عراق را شکست بدهیم و با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی بشویم. توپ هایمان در آن بازی به گل تبدیل نشد. کارمان سخت است، اما نشد ندارد. انشالله با پتانسیلی که تیم امید دارد بتوانیم به المپیک برویم.

هافبک تیم ملی امید درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جانشین زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید گفت: کرانچار برای این تیم زحمت زیادی کشید و از او تشکر می‌کنم. مجیدی هم بازیکن بزرگی بوده و با توجه به اینکه با او هم پست هستم برای من الگو است. مجیدی مربی بزرگی مانند استقلال بوده و صددرصد الکی سرمربی این تیم نشد. می‌توانیم برای صعود به المپیک چیز‌های زیادی از مجیدی یاد بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات روستایی در تمرین تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار