اعزام سه تیم والیبال به مسابقات کشوری

سه تیم والیبال کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،دبیر هیات والیبال این استان گفت:یکی از برنامه‌های مهم این هیات در سال جاری، اعزام تیم‌های رده‌های مختلف سنی در دو بخش مردان و زنان به مسابقات کشوری است.

عزیزی افزود: تیم نوجوانان تیر ماه، جوانان مرداد و تیم امید شهریور امسال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند. هم چنین مرداد ماه امسال یک تیم از استان به مسابقات ملی استعدادیابی اعزام می‌شوند.

وی گفت:تاکنون۱۰باشگاه جدید والبیال تاسیس و راه‌اندازی شده و هیات‌های شهرستانی برای تاسیس باشگاه همت کنند.

عزیزی ادامه داد: توزیع اعتبارات، تجهیزات و حتی دوره‌های آموزشی با رعایت اعتدال است و هیات‌های شهرستانی حمایت همه جانبه می‌شوند به گونه‌ای که برخی شهرستان‌ها حتی توپ و تور هم نداشتند، اما با آغاز به کار هیات جدید این معضلات تا حدودی رفع شده است.

دبیر هیات والیبال استان اضافه کرد:مسابقات استانی جام خلیج فارس امسال در دو مرحله تابستانه و زمستانه ویژه رده سنی بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود که این مسابقات مقدمه‌ای برای حضور یک تیم از استان در لیگ زیرگروه کشور است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی ویژه داوران والیبال گفت: داوران استقبال چندانی از این کلاس‌ها نمی‌کنند که انتظار می‌رود حضور بیشتری داشته باشند و توانایی علمی و فنی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/پ

اعزام سه تیم والیبال به مسابقات کشوری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.