آذری: شاید در هفته بیست و یکم فوتبال بانوان مقابل تیم بم حاضر نشویم

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر گفت: این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال حاضر نشویم.

سارا آذری سرمربی تیم فوتبال سپیدار قائمشهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به احتمال زیاد برای بازی مقابل شهرداری بم نمی‌توانیم به کرمان سفر کنیم و دلیل آن هم وجود مشکلات مالی فراوانی است که تیم ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند. من تمام تلاشم را می‌کنم که مشکلات مالی تیم سپیدار برطرف شود، اما تیم ما تنها تیمی است که در لیگ برتر فوتبال بانوان هیچ حامی مالی و اسپانسری ندارد و پرداخت عمده هزینه‌های تیم تا به اینجای کار با خود من بوده است.

آذری: شاید در هفته بیست و یکم فوتبال بانوان مقابل تیم بم حاضر نشویم

او تصریح کرد: تیم سپیدار تا به امروز در تمام بازی‌ها حضور پیدا کرده، اما نتیجه بازی این هفته با شهرداری بم تاثیری برای ما و بم ندارد. شهرداری بم هفته گذشته قهرمان لیگ شده است و ما تصمیم گرفتیم در این بازی حضور پیدا نکنیم.

آذری افزود: سال سختی را پشت سر گذاشتیم، تیم ما برای اولین بار بود که در لیگ بانوان حضور پیدا می‌کرد و بیشترین موضوعی هم که خاطر من و بازیکنانم را تا به امروز آزار داده است، مسئله حمایت مالی است که تیم ما اسپانسری نداشت. ذهن بازیکنان من در تمام طول فصل معطوف مشکلات مالی بود. بازیکنان تیم ما رده سنی پائینی دارند و اکثریت آن‌ها دهه ۸۰ هستند. ما در تیممان هفت دانش آموز در حال تحصیل داریم و این بازیکنان نفرات اصلی من در زمین هستند.

او در ادامه گفت: نتوانستیم بازیکنان سطح بالا و تکنیکی جذب کنیم و فقط سه یا چهار بازیکن تیم ما غیر بومی مازندران بودند که از استان همجوار ما گلستان می‌آمدند. در نیم فصل دوم تلاشمان را بیشتر کردیم، اما بازی با بوشهر شرایط تیم ما را عوض کرد. ما در گرمای شدید بازی می‌کردیم و بازی را ۲ بر صفر جلو بودیم، اما در نهایت با نتیجه سه بر ۲ بازی را واگذار کردیم.

طولانی شدن لیگ سختی‌ها را دوچندان کرد

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر گفت: طولانی شدن لیگ هم دست به دست مشکلات مالی داد. بازیکنان ما امتحان داشتند و تیم ملی هم برای مسابقات آسیایی اعزام می‌شد. در مجموع برای بهبود وضعیت تیم تلاش‌های زیادی کردیم و تجربه خوبی هم برای ما بود حتی به دلیل نداشتن بازیکن در بازی مقابل شهرداری سیرجان با ۱۲ نفر در زمین حاضر شدیم.

آذری: شاید در هفته بیست و یکم فوتبال بانوان مقابل تیم بم حاضر نشویم

نساجی برای حمایت از ما بهانه آورد

آذری در ادامه گفت: تیم نساجی در صورتی حاضر به حمایت مالی ما می‌شد که ما نام تیممان را از سپیدار قائمشهر به نساجی مازندران تغییر می‌دادیم و من نمی‌توانستم زیر بار این مسئله بروم، زیرا صاحب باشگاه سپیدار بودم. فدراسیون می‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند. اگر هر ساله مبلغی از ورودی لیگ آقایان را خودش جمع آوری و به طور مستقیم به بانوان کمک کند در برآورده کردن هزینه ها شرایط بهتری خواهیم داشت. فدراسیون باید برنامه‌ای برای ارتباط مستقیم با باشگاه‌ها داشته باشد تا اینکه بخواهد از طریق هیات‌ها همه امور را بررسی کند.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار