۴۵ روز دیگر مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور آغاز خواهد شد، اما وضعیت مالکیت تیم نساجی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مشخص شد کادرفنی تیم نساجی از جمله مجید جلالی، حمید مطهری و فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم با پایان یافتن لیگ هجدهم تمایلی به حضور در قائمشهر ندارند، فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان تیم نساجی ناراضیتی شان را از تیمداری در لیگ برتر اعلام کردند.

همین اتفاق باعث شد تا بازیکنانی که با قائمشهری‌ها قرارداد داشتند، از تیم کنار بروند و برخی نیز همچنان شرایط نامعلومی برای آینده خود در این تیم متصور باشند. با این حال صنیعی فر و حدادیان با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان جلسات متعددی برگزار کردند و نارضایتی خود را از تیمداری به گوش آن‌ها رساندند. همین اتفاق باعث شد تا مسئولان تیم درصدد باشند تا مالک جدید و متمولی برای تیم انتخاب کنند.

این روز‌ها جدایی هر ۲ مالک معترض از نساجی جدی شده و همچنان بر جدایی خود از این تیم اصرار دارند. از طرفی هیچکدام پاسخگوی رسانه‌ها نیستند و قصد دارند در سکوت رسانه ای به کار خود پایان دهند. همچنین خبر‌هایی مبنی بر حضور یک تاجر متمول به عنوان مالک جدید در باشگاه نساجی به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد حضور وی به جای صنیعی فر و حدادیان جدی است.

جلسات این تاجر با مسئولان استان مازندران به قدری محرمانه بود که مسئولان فوتبال قائمشهر از واگذاری تیم شهرشان خبر ندارند. یکی از مسئولان فوتبالی این استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من از واگذاری تیم نساجی اطلاعی ندارم و هر اتفاقی هم که از واگذاری نساجی به دست صنیعی فر بیافتد کاملا به تیم مربوط است و ما در جریان جزئیات آن نیستیم.

وضعیت نامعلوم مالکیت نساجی همچنان ادامه دارد / واگذاری تیم امید شهر خسته در هاله ای از ابهام قرار گرفت

در این بین، رضا مهاجری چند روزی است به ساری سفر کرده و با مسئولان استان مازندران نیز برای حضور در نساجی به عنوان سرمربی جدید جلسه داشته، اما عقد قرارداد وی با قائمشهری‌ها همچنان زیر سایه وضعیت نامعلوم مالکیت این باشگاه قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

جدایی سینگ از نساجی قوت گرفت

تارتار در یک قدمی هدایت نساجی مازندران

سرپرست سابق نساجی: از مالکان نساجی درخواست دارم باشگاه را به دولت واگذار کنند


انتهای پیام/

وضعیت مالکیت نساجی در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار