مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و هشتم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و هشتم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۳ مصدوم و ۱ فوتی در حادثه واژگونی ال ۹۰ در محور چناران به قوچان

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت ۳ نفر و فوت در حادثه واژگونی خودرو تند ال ۹۰ در محور چناران به قوچان خبر داد.

سعید فکوری رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: این حادثه درمحور چناران به قوچان محدود پلیس راه قوچان اتفاق افتاد که ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت.

وی افزود: در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه امروز (۲۸ خرداد)، عوامل امدادی پایگاه شهید بابا کلاهدوز با خودرو آمبولانس وست نجات به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات رها سازی با خودرو ست نجات و خدمات درمانی ۳ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند و فرد فوتی تحویل عوامل نیرو انتظامی و شهرداری شد.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

واژگونی خودرو در تربت جام جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در جاده تربت جام - باخرز راننده این خودرو جان خود را از دست داد.

 

هوشنگ کیانیفرمانده انتظامی تربت جام گفت: در  حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در جاده تربت جام - باخرز راننده ۴۶ ساله خودرو به شدت مصدوم شد و به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان سجادیه شهر تربت جام انتقال یافت که به رغم تلاش تیم پزشکی این مرکز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

 

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: جسد متوفی برای انجام تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی تربت جام تحویل داده شد.


انتهای پیام/س.ج

 

شبی پر از حادثه و آتش در نیشابور

 

آتش سوزی در یک مزرعه گندم 50 هکتاری در اراضی کشاورزی ضلع شمال پلیس راه نیشابور، سه ایستگاه آتش نشانی را به محل کشاند .

 

سید مهدی حسینی  رئیس سازمان آتش نشانی نیشابورگفت : اآتش سوزی به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های سه و پنج به محل اعزام شدند .

 

وی تصریح کرد: همزمان یک آتش سوزی منزل مسکونی در مسکن مهر رخ داده بود که پس از اطفای این منزل، یک تیم کمکی و یک تانکر پشتیبانی آب از ایستگاه یک به محل اعزام شدند و آتش نشانان توانستند پس از دو ساعت تلاش نفس گیر و طاقت فرسا بر شعله های آتش غلبه کنند و حدود 40 هکتار از محصول این مزرعه از کام آتش نجات یافت .

 

رئیس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است و میزان برآورد خسارت اولیه سوختن حدود ده هکتار از محصول این مزرعه است .

 

حسینی افزود : همزمان با پایان کار تیم های عملیاتی در این مزرعه ، آتش سوزی یک خرمن پرس کاه در روستای اردسمان اعلام شد که دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های شش و دو به محل اعزام شدند و پیش از سرایت آتش به باغ مجاور و منزل مسکونی مالک آتش را مهار و خاموش کردند.

 

انتهای پیام //س.ح

 

کشف ۴۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در خواف



فرمانده انتظامی خواف گفت: از ابتدای امسال ۴۳۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی خواف گفت: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که با ایفای نقش حساس مسئولیت‌ها و تکالیف مهمی که بر دوش دارند پشتیبان محور تولید برقراری و پایداری نظم و امنیت محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نظم و امنیت این شهرستان به واسطه پشتیبانی و همکاری‌های گسترده‌ای که مردم با خادمان نظم و امنیت و پلیس خدمتگذار دارند هم اینک مطلوب و شایسته است.

فرمانده انتظامی خواف گفت: بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان کم رنگ هستند و خوشبختانه با هوشیاری و همراهی مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در بسیاری از جرایم کاهش وقوع را شاهد بوده ایم.

حسینعلی زاده افزود: در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز با توجه به موقعیت خواف محموله‌های مواد افیونی که به استان‌های جنوبی کشور از این مسیر به خراسان رضوی و به مقصد مشهد و استان‌های شمالی کشور قاچاق می‌شوند کشف و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد افیونی ادامه دارد.

وی تصریح کرد:جان برکفان مبارزه با مواد مخدر خواف از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۱ کیلوگرم تریاک، ۵۲کیلو گرم هروئین، ۱۶ کیلوگرم حشیش و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف و سوداگران مرگ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده اند.

انتهای پیام//آ. ف

 

متلاشی شدن باند جاعلان حرفه‌ای در قوچان

 

فرمانده انتظامی قوچان گفت: چهار متهم جعل کننده در قوچان دستگیر شدند.  

 

سرهنگ قدیر مصرخانی، فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت افراد سودجو در حوزه جعل اسناد املاک و اراضی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی نامحسوس محل فعالیت، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی قوچان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد پنج سند جعلی املاک و اراضی مربوط به یکی از استان های شمالی کشور و همچنین مشهد به ارزش بیش از صد میلیارد ریال را کشف کردند.

 

سرهنگ مصر خانی افزود: در این راستا چهار متهم دستگیر شدند و متهمان در بازجویی های به عمل آمده به جعل مدارک و اسناد املاک و اراضی اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام//ح.خ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.