یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات گسترده ای علیه فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان انجام داد.

حمله پهپادی نیروهای یمنی به فرودگاه ابهابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات گسترده ای علیه فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان انجام داد. این عملیات موفقیت آمیز بوده است.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: پهپادهای یمنی از نوع «قاصف کی-2» اهداف خود را در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان سعودی هدف قرار دادند و باعث شدند که پروازهای این فرودگاه متوقف شود.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: جزئیات این عملیات طی ساعت های آینده به اطلاع خواهد رسید و آنچه پس از این بر سر متجاوزان خواهد آمد شدیدتر خواهد بود.

این چهارمین حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به فرودگاه ابها در جنوب غرب عربستان طی یک هفته گذشته است. درپی حملات موشکی و پهپادی یمن به فرودگاه های ابها و نجران عربستان این فرودگاه ها به حالت تعطیل درآمدند.

بامداد چهارشنبه هفته گذشته نیز منابع یمنی اعلام کردند با یک فروند موشک کروز پیشرفته برج مراقبت فرودگاه ابها را هدف قرار داده‌اند که در جریان آن همه پروازهای این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد. در پی این حمله منابع سعودی با از زخمی شدن ۲۶ تن خبر دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار