مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون این نهاد از حدود ۸۰ هزار خانوار مددجو کرمانشاهی حمایت می کند که ۴۲ درصد از این خانوارها در روستاهای استان سکونت دارند.

به گزارش خبرنکار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون حدود ۸۰ هزار خانوار کرمانشاهی با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از جمعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد را زنان و باقی را مردان تشکیل می دهند، گفت : همچنین ۴۲ درصد خانوارهای تحت حمایت کرمانشاهی در روستاها و باقی در شهرها زندگی می کنند.

وی بیان کرد: این جمعیت مددجویی در دو هزار و ۳۶۳ روستای استان کرمانشاه ساکن هستند که این روستاها حدود ۸۴ درصد از کل روستاهای استان را شامل می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه یکی از اصلی ترین خدماتی که به صورت ماهانه به خانوارهای مددجو ارائه می شود پرداخت کمک معیشت است، عنوان کرد: در سال ۹۷ ماهانه حدود ۲۶ میلیارد تومان کمک معیشت با احتساب یارانه به حساب خانوارهای تحت حمایت واریز شده که در مجموع این میزان کمک معیشت بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

حسین خدرویسی بیان کرد: در کنار پرداخت کمک معیشت ماهانه به خانوارهای تحت حمایت، این خانوارها از دیگر خدمات کمیته امداد شامل پرداخت وام های قرض الحسنه اشتغال و کارگشایی، ودیعه مسکن، وام خرید مسکن، کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه شهریه بهره مند می شوند .

 

 

انتهای پیام/د

۴۲ درصد از این خانوارها مددجو در روستاها سکونت دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.