وقوع دوسانحه رانندگی در محور جنوب سیستان وبلوچستان چهار کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

۹ کشته ومجروح در سانحه رانندگی محور جنوب سیستان وبلوچستانسرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۵ محور"نیکشهر-ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه نیکشهر به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه وانت تویوتا با ۲ سرنشین با یک دستگاه سواری پراید با ۵ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۳ تن از سرنشینان سواری پراید فوت و ۴ سرنشین دیگر ۲ خودرو پراید و وانت نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه نیکشهر تجاوز به چپ وانت تویوتا اعلام شده است.

وی با توجه به دو طرفه بودن محور‌های جنوب استان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

سرهنگ نورا فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  یک فقره تصادف فوتی در محور دلگان به ایرانشهر محدوده روستای "چاه خدابخش" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با سه سرنشین که در محور دلگان به ایرانشهر در حال طی مسیر بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ نورا تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار