دومین برنامه از سری برنامه‌های شهر دوستدار کودک به منظور آموزش شهروندی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار منطقه ۸ شیراز گفت: این برنامه به منظور آموزش شهروندی و ایجاد یک روز خوب و شاد برای کودکان در کنار خانواده به میزبانی شهرداری منطقه ۸ در پیاده راه وکیل و شهرداری منطقه ۵ در بوستان سعدی واقع در بلوار رحمت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در حال برگزاری است.

مهدی قلندری افزود: در این برنامه‌ها مفاهیمی همچون فرهنگ ترافیک، زندگی آپارتمانی، پسماند و تفکیک زباله و مشاوره و آموزش‌های تخصصی روانشناسی کودک از مجموعه بهزیستی به همراه طرح پرواز بادبادک‌ها و اتوبوس کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه می شود.

وی تصریح کرد: به منظور دستیابی به شهر دوستدار کودک باید برای رده‌های سنی ۵-۲ سال ۱۲-۶ سال و ۱۸-۱۳ سال در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، خلاقیت، آموزشی، بازی، سرگرمی و ورزشی فعالیت کرد.

شهردار منطقه ۸ شیراز با بیان اینکه در این برنامه تلاش می‌شود تا از تصویر یک شهر کوچک با محوریت کودک در یکی از عناصر شهری مانند خیابان، بازنمایی شود، افزود: هدف از اجرای این برنامه، تشویق کودکان و خانواده‌هایشان برای حضور و مشارکت بیشتر در شهر است.

قلندری ادامه داد: نخستین برنامه شیراز شهر دوستدار کودک،پارسال توسط شهرداری شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/م

آموزش فرهنگ شهروندی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار